مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-08سياسي

دانشجویان مراقب باشند در دام های سیاسی دشمنان و احزاب نیافتند


امام جمعه موقت تبریزضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، متذکر شد: دانشجویان هرگز استکبار ستیزی را فراموش نکنند و خواهشمندم تا با بصیرت و دقت در امور سیاسی جامعه حاضر شوند و در دام های سیاسی دشمنان و احزاب نیافتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریزضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، متذکر شد: دانشجویان هرگز استکبار ستیزی را فراموش نکنند و خواهشمندم تا با بصیرت و دقت در امور سیاسی جامعه حاضر شوند و در دام های سیاسی دشمنان و احزاب نیافتند.

حجت اسلام مهدی عالی در خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی تبریز با اشاره به برگزاری کنگره ی 10 هزار شهید در استان، گفت: برگزاری این یادواره ها و کنگره ها برای ما بسیار مهم است، اما ظرفیت استان و شهر ما بیشتر از این ها بوده و گله مندیم زیرا شهر هنوز حال وهوای این رویداد را نگرفته است و بنرها نشانگر عظمت این رویداد نیست.

این استاد حوزه بیان کرد: هنوز خیلی از افراد شهر متوجه این رویداد عظیم نیستند چرا که آنگونه که باید اطلاع رسانی می شد نشده است.

وی تاکید کرد: فضاسازی برای برگزاری کنگره ی 10 شهید آذربایجان شرقی باید بهتر و معنوی تر باشد هدف از برگزاری کنگره ی 10 هزار شهید ترویج احترام شهادت و فرهنگ سازی آن در جامعه ی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مراقب باشند در دام های سیاسی دشمنان و احزاب نیافتند

دانشجویان مراقب باشند در دام های سیاسی دشمنان و احزاب نیافتند