مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:102023-11-29اقتصادي

دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن نداشت/قیمت گذاری ها سلیقه ای است


دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن در قالب طرح های مانند مسکن مهر نداشت از سوی دیگر بنا به آمارهای اعلام شده میزان صدور مجوز برای ساخت مسکن در سال های گذشته حدود 40 درصد کاهش داشته است.

- سید محمود فاطمی عقد گفت: دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن در قالب طرح های مانند مسکن مهر نداشت از سوی دیگر بنا به آمارهای اعلام شده میزان صدور مجوز برای ساخت مسکن در سال های گذشته حدود 40 درصد کاهش داشته است.

سید محمود فاطمی عقدا استاد دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با ایسنا به موضوع چالش ها و بحران های شکاف 100 میلیون تومانی قیمت هر متر مربع آپارتمان در مناطق مختلفت تهران اشاره کرد و گفت: قیمت مسکن به دلیل کاهش ساخت وساز در سال های اخیر رشد داشته است، دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن در قالب طرح های مانند مسکن مهر نداشت از سوی دیگر بنا به آمارهای اعلام شده میزان صدور مجوز برای ساخت مسکن در سال های گذشته حدود 40 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با کاهش عرضه و افزایش تقاضا، قیمت مسکن رشد چشمگیری داشت، در این میان سایر مؤلفه های اقتصادی مانند نرخ ارز و نرخ تورم بر قیمت نهایی مسکن نیز تأثیرگذار بود.

استاد دانشگاه خوارزمی با اشاره به تفاوت شکاف قیمتی در شمال و جنوب تهران، بیان کرد: طرح های توسعه شهری در نقاط جنوبی هنوز شکل نگرفته و قیمت مسکن در این مناطق نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن نداشت/قیمت گذاری ها سلیقه ای است

دولت گذشته اعتقادی به ساخت مسکن نداشت/قیمت گذاری ها سلیقه ای است