مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 00:152023-11-29اقتصادي

اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل نیاز واحد های تولیدی بزرگ را تأمین می کند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال 8 اینچ گاز به واحد در حال اجرای آهن و فولاد الماس آرتاویل خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی احداث خط انتقال 8 اینچ گاز به واحد آهن و فولاد الماس آرتاویل، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این خط انتقال، گفت: اجرای واحدهای اثربخش در استان اردبیل موجب کاهش بیکاری و ارتقای وضعیت اقتصادی می شود.

وی با بیان اینکه اولویت تأمین خوراک این صنعت، گاز است، افزود: با اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل، نیازمندی واحدهای تولیدی بزرگ و گلخانه های در حال اجرا به گاز، تأمین می شود.

ظرفیت گاز استان اردبیل به 25 میلیون مترمکعب خواهد رسید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت گاز استان اردبیل 11میلیون مترمکعب است که با اجرای خط دوم انتقال گاز از مسیر چلوند به اردبیل، این میزان به 25میلیون مترمکعب می رسد.

میرجعفریان با بیان اینکه در خصوص تأمین زمین و زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در استان اردبیل مشکلی نداریم، تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی ها، اقدامات مربوط به سرمایه گذاری نیز در اسرع وقت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل نیاز واحد های تولیدی بزرگ را تأمین می کند

اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل نیاز واحد های تولیدی بزرگ را تأمین می کند