مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-06سياسي

کارِ مدافعان سلامت انفاق در راه خدا است


نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به نخبگان علمی، فرهنگی و قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی این استان گفت: هرکدام از شما که در نظام سلامت به نوعی در حال خدمت به جامعه هستید در واقع انفاق کنندگان هستید و خدا وعده داده هرکسی که انفاق کند به او پاسخ خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در آیین بزرگداشت روز دانشجو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش های دانشکده بهداشت با اشاره واژه های تخصصی و معنوی موجود در علم و دانش اظهار کرد: کسی که طب و بخش های مختلف علم پزشکی و نظام سلامت را می آموزد باید برخی اصطلاحات را فرابگیرد؛ واژه های انفاق، مواسات و ایثار ازجمله این واژه هاست که در آموزه های دینی ما بسیار معنادار هستند.

وی با اشاره به معنای انفاق و مواسات افزود: انفاق یعنی انسان بخشی از مال خود را در اختیار دیگری قرار دهد و مواسات نیز در شریک کردن دیگران در اموال و داشته های خود معنا می شود اما ایثار یعنی انسان از خودش و هرچه که دارد بگذرد و در اختیار نیازمند قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به وعده خداوند درباره انفاق مبنی بر اینکه آنچه انسان انفاق می کند، خداوند چندین برابر به او پاسخ خواهد داد و خدا بهترین روزی دهندگان است ، گفت: انفاق فقط به معنای بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارِ مدافعان سلامت انفاق در راه خدا است

کارِ مدافعان سلامت انفاق در راه خدا است