مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-16حوادث

جاده های اصفهان برای خودروهای شوتی ناامن می شود


رییس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند از برخورد قاطع با این گونه خودروها در جاده های استان خبر داد.

-  علی مولوی، رییس پلیس راه استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خودروهای سواری حامل کالای خارجی قاچاق که در اصطلاح به آنها خودروی شوتی می گویند با انجام سرعت های غیرمجاز، لایی کشی، انحراف به چپ های ناگهانی و انجام حرکات مخاطره آمیز امنیت راه ها را به خطر انداخته و از مهمترین عوامل بروز حوادث رانندگی در جاده ها به شمار می آیند.

وی با اشاره به حوادثی که خودروهای شوتی برای دیگر خودروها ایجاد می کنند، افزود: آخرین نمونه از این دست حوادث تصادف یک دستگاه خودروی سواری شوتی با یک دستگاه خودروی سواری پژو آر دی که روز پنجشنبه 23 آذرماه در محور کاشان_ قم رخ داد، بود که در این حادثه راننده این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودروی سواری پژو آردی نیز مصدوم شد.

مولوی عنوان کرد: البته حادثه مذکور به این جا ختم نشد و به دلیل وقوع این تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و 2 دستگاه خودروی سواری دیگر نیز با هم برخورد کردند که بر اثر آن تعدادی مجروح و روانه بیمارستان شده، خودروها خسارت شدید دیدند و تردد در این محور برای ساعتی مختل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های اصفهان برای خودروهای شوتی ناامن می شود

جاده های اصفهان برای خودروهای شوتی ناامن می شود