مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-12اقتصادي

تولید بیش از 4 هزار تن عسل در همدان


سرپرست مدیریت امور طیور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تولید بیش از 4 هزار و 392 تن عسل در همدان خبر داد و گفت: با وجود خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی افزایش تولید در دستور کار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، میثم پورطلوعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به پایان سرشماری زنبورستان های استان در سال 1402 اظهار کرد: تولید هر کندو طی سال جاری 8 کیلو و 600 گرم عسل بوده است.

 وی با بیان اینکه مجموعاً با 2 هزار و 399 زنبورستان و 2 هزار 789 نفر شاغل همچنین 513 هزار و 251 کندو، 4 هزار و 392 تن عسل تولید شده است افزود: این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سرپرست مدیریت امور طیور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: علاوه بر افزایش 13 درصدی تولید، تعداد کندوهای زنبورستان ها نیز در سال جاری نسبت به سال پیش افزایش 25 درصدی داشته است.

پورطلوعی در ادامه از دستورالعمل سرشماری میدانی زنبورستان ها یاد کرد و گفت : از هفدهم مهرماه سال جاری عملیات میدانی سرشماری آغاز و تا بیست و هفتم مهرماه ادامه داشت به طوری که طی این مدت زنبورداران انتقال و کوچ نداشته اند.

وی با تاکید بر اینکه پایان سرشماری نیز 16 آذر ماه اعلام و تایید شده است اظهار کرد: طی این فرآیند در نهایت تعداد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 4 هزار تن عسل در همدان

تولید بیش از 4 هزار تن عسل در همدان