مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-10ورزشي

نوسازی 1700 دستگاه تاکسی فرسوده درون شهری در تبریز


شهردار تبریز از نوسازی 1700 دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز و هدف گذاری آن به سه هزار دستگاه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از نوسازی 1700 دستگاه تاکسی فرسوده از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز و هدف گذاری آن به سه هزار دستگاه خبر داد.

یعقوب هوشیار در جریان بررسی سیاست های راهبردی و پیشنهادات شورای اسلامی شهر در تدوین برنامه و بودجه سال 1403 شهرداری تبریز اظهار کرد: پیشنهادات اعضای شورای اسلامی شهر موجب رفع نقاط ضعف بودجه شهرداری تبریز در سال آینده می شود.

وی افزود: از آغاز دوره ششم در حوزه های مختلفی چون پسماند اقدامات چشمگیری انجام گرفته است.

وی با اشاره به طرح توسعه فیبرنوری تبریز نیز اعلام کرد: در حوزه هوشمندسازی شهر نیز شاهد تحولی در سال آینده خواهیم بود به طوری که 100 کیلومتر فیبرنوری در سطح شهر کار شده است.

شهردار تبریز با اشاره به تکمیل و بهره برداری از ساختمان بحران در سال آینده مطرح کرد: تا به امروز با حمایت شورای اسلامی شهر رکورد نوسازی تاکسی های فرسوده شهری، با نوسازی 1700 دستگاه زده شده است که هدف گذاری ما نوسازی 3 هزار دستگاه تاکسی تا پایان سال جاری است.

وی با اشاره به تحول در حوزه ورزش تبریز در سال آینده خاطرنشان کرد: احداث و توسعه زیرساخت های ورزشی موجب بروز استعدادهای ورزشی و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 1700 دستگاه تاکسی فرسوده درون شهری در تبریز

نوسازی 1700 دستگاه تاکسی فرسوده درون شهری در تبریز