مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-27بين الملل

استقبال از رییس جمهور آمریکا با شعار «بایدن ما تو را به نسل کشی متهم می کنیم»


حامیان فلسطین و معترضان به سیاست های رییس جمهوری آمریکا با شعارهایی در حمایت از غزه و مردم فلسطین او را در مسیرش برای صرف ناهار و هنگام شرکت در مراسم نورافشانی درخت کریسمس در جزیره نانتاکت در ماساچوست همراهی کردند.

- استقبال از رییس جمهور آمریکا با شعار بایدن ما تو را به نسل کشی متهم می کنیم حامیان فلسطین و معترضان به سیاست های رییس جمهوری آمریکا با شعارهایی در حمایت از غزه و مردم فلسطین او را در مسیرش برای صرف ناهار و هنگام شرکت در مراسم نورافشانی درخت کریسمس در جزیره نانتاکت در ماساچوست همراهی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تظاهرکنندگان حامی فلسطین دو بار در جریان سفر جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به نانتاکت به مناسبت روز شکرگزاری، او را متوقف کردند.

در حالی که بایدن با همسرش جیل از هتلشان برای صرف ناهار در روز جمعه در حال پیاده روی بود، گروهی از معترضان فریادهای فلسطین را آزاد کنید سر دادند.

بعدا در همان روز، هنگامی که خانواده بایدن در مراسم روشن کردن درخت کریسمس در این جزیره ماساچوست شرکت کردند، تظاهرکنندگان که به حفاظ های فلزی تکیه داده بودند، بنرهایی را در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود فلسطین را آزاد کنید و به نسل کشی پایان دهید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از رییس جمهور آمریکا با شعار «بایدن ما تو را به نسل کشی متهم می کنیم»

استقبال از رییس جمهور آمریکا با شعار «بایدن ما تو را به نسل کشی متهم می کنیم»