مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-18بين الملل

سفیر سابق کی یف: انگلیس در حال بررسی اعزام نیرو به اوکراین است


سفیر سابق اوکراین در لندن مدعی شد، سران نظامی انگلیس در حال بررسی برنامه های احتیاطی برای اعزام نیرو به اوکراین به منظور کمک به این کشور برای مقابله با نیروهای روسی هستند.

- سفیر سابق اوکراین در لندن مدعی شد، سران نظامی انگلیس در حال بررسی برنامه های احتیاطی برای اعزام نیرو به اوکراین به منظور کمک به این کشور برای مقابله با نیروهای روسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وادیم پریستایکو ، سفیر سابق اوکراین در لندن گفت: با وجود مخالفت های عمومی، اگر تحولی فاجعه آمیز در جنگ با روسیه رخ دهد که شامل تداوم فعالیت های این کشور در اراضی اوکراین می شود، دولت لندن به صورت مستقیم وارد می شود.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، این دیپلمات سابق ادامه داد: احتمال استقرار نظامی در اوکراین یک راز در میان متحدان غربی کی یف محسوب می شود.

هیچکس به ویژه سیاستمداران این مساله را تایید نکرده است.

هر وقت که از آنها در این باره سوالی پرسیده می شود، آنها فقط می گویند هر چیزی که اوکراین لازم داشته باشد به آنها می دهیم.

سفیر سابق اوکراین در لندن ادامه داد: افسران انگلیسی در حال برنامه ریزی برای بدترین شرایط هستند؛ شرایطی که به قدر کافی باید وخیم باشد که رهبران منتخب را به دستور مداخله نظامی مستقیم در جنگ اوکراین و روسیه وادار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سابق کی یف: انگلیس در حال بررسی اعزام نیرو به اوکراین است

سفیر سابق کی یف: انگلیس در حال بررسی اعزام نیرو به اوکراین است