مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 17:052023-11-22اقتصادي

تفاهم نامه ساخت 43 کلاس درس در هرمزگان امضا شد


تفاهم نامه تکمیل پنج مدرسه در قالب 43 کلاس درس و با اعتباری بیش از 250 میلیارد ریال در استان هرمزگان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان امروز اعلام کرد: در بحث مسوولیت های اجتماعی کارهای خوبی با مشارکت صنایع و بخش خصوصی انجام شده است و نخستین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در کشور توسط اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

وی عنوان کرد: با امضای این تفاهم نامه پنج مدرسه در قالب 43 کلاس درس شامل مدرسه 6 کلاسه حضرت صاحب زمان ( عج) در شهرستان میناب، مدرسه 15 کلاسه حضرت مهدی (عج) بندرعباس، مدرسه 6 کلاسه حضرت نرگس سلام الله علیها در سولقان شهرستان میناب، مدرسه 10 کلاسه حضرت ام البنین سلام الله علیها در شهرستان رودان و مدرسه 6 کلاسه شهید سلیمانی کندال در بندرخمیر تکمیل می شوند.

افتتاح 800 کلاس درس در سفر رییس جمهور به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، بهره برداری از پروژه ها با مشارکت خیرین نیک اندیش رشد بسیار چشمگیری داشته و 800 کلاس درس تا سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه نوسازی مدارس هرمزگان درخصوص تجهیزات مدارس نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: تجهیزات آموزشی و پرورشی به مبلغ 150 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه ساخت 43 کلاس درس در هرمزگان امضا شد

تفاهم نامه ساخت 43 کلاس درس در هرمزگان امضا شد