مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-23سياسي

ایجاد بستر برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در لرستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ایجاد بستر برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در استان تاکید کرد و گفت: پژوهش باید منجر به ایجاد تحول شود و نتیجه آن را در زندگی مردم ملموس باشد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر ایجاد بستر برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در استان تاکید کرد و گفت: پژوهش باید منجر به ایجاد تحول شود و نتیجه آن را در زندگی مردم ملموس باشد.

دکتر بهرام دلفان امروز دوم آذر ماه در جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد : باید شرایطی را برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در استان ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی کنیم که پژوهش به کجا می خواهد برسد و در بحث پژوهش باید انگیزه و جذابیت برای جوانان ایجاد کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: پژوهش باید منجر به ایجاد تحول شود و نتیجه آن را در زندگی مردم و حتی ادارات دیده شود و فقط به شکل ظاهری پژوهش در هفته پژوهش توجه نشود.

دلفان گفت: ضرورت دارد از ظرفیت افراد خِبره پژوهش بهره برد و با دعوت از آنان و از فعالیت ها و پژوهش ها که انجام می دهند اطلاعات کسب کنیم.

وی بر برگزاری تورهای یک روزه و دو روزه در خصوص دستاوردهای داروسازی استان تاکید کرد و با بیان اینکه در لرستان بیش از 200 قلم داروی صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در لرستان

ایجاد بستر برای بین المللی کردن آموزش و پژوهش در لرستان