مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 23:352023-11-29اقتصادي

چهار خودرو حمل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی گفت: انواع کالای قاچاق از چهار دستگاه خودرو در محور زاهدان به نهبندان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور زاهدان - نهبندان به چهار دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 450 کیلوگرم البسه و تعداد 780 عدد عینک خارجی قاچاق کشف شد که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از یک ملیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران در این رابطه چهار خودرو توقیف و چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تک که از سمت سربیشه به نهبندان در حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار خودرو حمل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد

چهار خودرو حمل کالای قاچاق در نهبندان متوقف شد