مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-18سياسي

نماینده ولی فقیه در مازندران بر وحدت همه جانبه برای رفع مشکلات در جامعه تاکید کرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نباید وحدت دست کم گرفته شود، گفت: این وحدت بود انقلاب و دفاع مقدس را پیروز کرد و بزرگ ترین چالش در مقابل استکبار جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز دوشنبه 27 آذر ماه امسال در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که در دانشگاه علم و صنعت بهشهر برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه و حوزه باید به دنبال مطالبه ای بروند تا ببینند چقدر کار علمی شده است، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه با محوریت وحدت باید مطالبه عمل و انجام داشته باشند.

وی افزود: خبر وحدت حوزه و دانشگاه، این دو قطب علمی اگر منتشر شود برای جامعه مایه خوشحالی است، اینکه در راستای الگوی شهدایی همچون شهید مطهری و بهشتی عمل می کنند، این ندای وحدت نباید خاموش شود و باید تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بزرگ ترین انتقام ما از دنیا وحدت ماست ، گفت: اگر بدانید که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا به ویژه انگلیس در دو قرن گذشته چقدر برای ایجاد جنگ های داخلی، تفرقه و فتنه اختلافات پول خرج کرده اند؟ و اوامر خود را در جاهای مختلف با بهانه های جنسیتی، قومی، نژادی، مذهبی و غیره نفوذ دادند! اما به برکت انقلاب اسلامی وحدت به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازندران بر وحدت همه جانبه برای رفع مشکلات در جامعه تاکید کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران بر وحدت همه جانبه برای رفع مشکلات در جامعه تاکید کرد