مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-25فرهنگي

شرکت کنندگان «بازی مرکب: چالش»، نتفلیکس را تهدید به شکایت کردند


دو نفر از شرکت کنندگان «بازی مرکب: چالش» که از روی سریال پربیننده «بازی مرکب» ساخته شده است، شرکت سازنده این مسابقه تلویزیونی را به دلیل مصدومیت هایی که در طول این چالش متحمل شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس براساس گزارش ددلاین، یک شرکت حقوقی بریتانیایی تایید کرده است که وکالت دو نفر از شرکت کنندگان این مسابقه ی تلویزیونی را که مدعی شده اند در زمان تصویربرداری این برنامه در انگلستان دچار سرمازدگی و اختلالات عصبی شده اند، به عهده گرفته است.

اکسپرس سالیسیترز در بیانیه ای اعلام کرد که نامه ای را برای استدیو لمبرت، یکی از تهیه کنندگان این شوی تلویزیونی، ارسال کرده است.

ادعای این دو شرکت کننده که تاکنون نام آن ها فاش نشده است مربوط به یکی از بخش های این مسابقه با عنوان چراغ قرمز، چراغ سبز است که شرکت کنندگان بایستی از تیررس یک عروسک عظیم الجثه هوشمند دوری کنند.

این قسمت از مسابقه در استودیوهای کاردینگتون که پیش تر پایگاه نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا در بدفورد بوده، تصویربرداری شده است.

نتفلیکس پیش تر تایید کرده بود که سه نفر از 4o6 شرکت کننده ی این مسابقه دچار مصدومیت شده اند.

اکسپرس سالیسیترز که شهرت فراوانی در پیروزی در پرونده های مشابه دارد ادعا کرده که وکلایش با بی حرکت ماندن برای مدتی طولانی در طول مسابقه در حالی که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت کنندگان «بازی مرکب: چالش»، نتفلیکس را تهدید به شکایت کردند

شرکت کنندگان «بازی مرکب: چالش»، نتفلیکس را تهدید به شکایت کردند