مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-02سياسي

طرح «آوای آسمانی» در مدارس کردستان اجرا می شود


طرح «آوای آسمانی» در مدارس غیردولتی و مدارس هیات امنایی کردستان در اجرا می شود.

- هاشم ناظمی جلال در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزان در مدارس غیردولتی و هیات امنایی با عنوان رویداد آوای آسمانی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه هفته قرآن، عترت و نماز فرصت مناسب برای تبیین  و تبلیغ ابعاد مختلف ظرفیت های قرآنی در مدارس است، گفت: این هفته ظرفیت خوبی است تا همه دانش آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه های قرآن، عترت و نماز، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه های  قرآنی کلام وحی انجام دهند.

وی افزود: در این راستا، به منظور شکوفاسازی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم و نیز تجلیل و تقدیر از نخبگان قرآنی دانش آموز مدارس غیردولتی و هیأت امنایی استان، اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را همزمان با مدارس غیردولتی و هیأت امنایی کشور تحت عنوان آوای آسمانی برگزار کند.

به گفته وی، این طرح همزمان با سراسر کشور فردا یکشنبه 12 آذرماه جاری در یکی از مدارس غیردولتی  ناحیه 2 سنندج با حضور مسوولین، معلمان، دانش آموزان و فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «آوای آسمانی» در مدارس کردستان اجرا می شود

طرح «آوای آسمانی» در مدارس کردستان اجرا می شود