مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-29دانش

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در جلسه ای با تعدادی از روسای دانشگاه ها ها با اشاره به پیام حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب و تاکید بر مطالعه آن گفت: - وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به ضرورت برنامه ریزی های دقیق برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو و گفت: روسای دانشگاه ها برای افزایش شور و نشاط فرهنگی، سیاسی در دانشگاه ها هم فکری و هم افزایی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در جلسه ای با تعدادی از روسای دانشگاه ها ها با اشاره به پیام حضرت امام (ره) در خصوص تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب و تاکید بر مطالعه آن گفت: امام خمینی (ره) در این پیام می فرمایند اگر در کشوری ندای دلنشین تفکر بسیبج طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد ماند.

وی افزود: امام در این پیام به بسیجیان تاکید می کنند که پاسدار اصول نه شرقی، نه غربی باشند و اگر مسئولان نظام اسلامی از آن ها غافل شوند به آتش الهی خواهند سوخت.

وزیر علوم در مورد انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز به چند نکته اشاره کرد و گفت: برای ایجاد شور و نشاط باید تحمل و سعه صدر دانشگاه بالا برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند

دانشگاه ها برای افزایش نشاط فرهنگی، سیاسی هم افزایی داشته باشند