مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-30بين الملل

رییس سازمان ملی مهاجرت: غرب آسیا جزء مناطق تحت تأثیر پیامدهای تغییر اقلیم است


رییس سازمان ملی مهاجرت در نشست اقلیمی، گفت: غرب آسیا جزء مناطق تحت تأثیر پیامدهای تغییر اقلیم و بلایای طبیعی بوده و سالانه صدها هزار نفر در این منطقه به دلیل تأثیر مخاطرات طبیعی مجبور به ترک محل سکونت یا کشور خود می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله مبینی رییس سازمان ملی مهاجرت در نشست اقلیمی که در حاشیه نشست سالانه سازمان بین المللی مهاجرت برگزار شد، گفت: غرب آسیا جزء مناطقی است که به شدت تحت تأثیر پیامدهای تغییر اقلیم و بلایای طبیعی بوده است، سالانه صدها هزار نفر در این منطقه به دلیل تأثیر مخاطرات طبیعی مجبور به ترک محل سکونت یا کشور خود می شوند.

   وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نیز از جمله کشورهایی است که از پیامدهای تغییر اقلیم و بلایای طبیعی از جمله خشکسالی، زلزله، سیل و.

تأثیر زیادی پذیرفته است.

مبینی ادامه داد: موضوع مهم در ارتباط با عوامل اقلیمی در مناطق مرزی کشور ایران، اقدامات کشورهای همسایه در ایجاد سد و تأمین نشدن حقآبه ایران از رودهای مرزی را یکی از موضوعات مهم در ارتباط با عوامل اقلیمی در مناطق مرزی کشور ایران دانست و عنوان کرد: از نمونه های آن خشک شدن دریاچه هامون در مناطق مرزی با کشور افغانستان، کاهش حجم رودهای مرزی در شمال غرب ایران و خشکسالی تالاب ها در عراق و ورود ریزگردها و گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان ملی مهاجرت: غرب آسیا جزء مناطق تحت تأثیر پیامدهای تغییر اقلیم است

رییس سازمان ملی مهاجرت: غرب آسیا جزء مناطق تحت تأثیر پیامدهای تغییر اقلیم است