مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-02سياسي

گسترش اسلام در فضای خفقان، یکی از اهداف قیام میرزا کوچک خان جنگلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در مراسم سال روز میرزا کوچک خان جنگلی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه میرزا کوچک خان جنگلی نماد مبارزه با استکبار در تاریخ است، - استاندار گیلان گفت: قیام میرزا کوچک خان جنگلی بر گرفته از قرآن، اسلام و مبانی دینی بوده است و هدف میرزا از قیام خود به پا داشتن و گسترش دین مبین اسلام در جامعه خفقان آن دوران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در مراسم سال روز میرزا کوچک خان جنگلی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه میرزا کوچک خان جنگلی نماد مبارزه با استکبار در تاریخ است، گفت: مراسم گرامیداشت میرزای جنگلی در استان و حتی کشور باید به طور ویژه برگزار شده و در طول سال پیام معنوی و سیاسی میرزا کوچک خان جنگلی برای نسل جدید بازگو شود.

وی با اشاره به اعتقادی و دینی بودن قیام میرزا کوچک خان جنگلی بیان کرد: قیام میرزا کوچک خان جنگلی یک قیام اعتقادی و دینی بوده و وقتی مقام معظم رهبری قیام این عالم را ویژه می دانند، از این رو باید این شخصیت را قدر بدانیم، زیرا گیلان مدیون میرزای جنگلی است.

استاندار گیلان با تأکید بر تلاش استکبار برای معکوس جلوه دادن واقعیت های قیام میرزا کوچک خان جنگلی گفت: در زمان مشروطیت و حتی در زمان رضا و محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اسلام در فضای خفقان، یکی از اهداف قیام میرزا کوچک خان جنگلی

گسترش اسلام در فضای خفقان، یکی از اهداف قیام میرزا کوچک خان جنگلی