مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-30ورزشي

امکانات ورزشی خراسان جنوبی بسیار محدود است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ما در این استان از هیجان، شور و شعف ورزش فوتبال بی بهره نیستیم اما داشته ها، امکانات و زیرساخت های خراسان جنوبی پاسخگوی این شور و هیجان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی قناد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال خراسان جنوبی که با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در هتل سپهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران زیادی در ورزش فوتبال داریم اما امکانات ما بسیار محدود است و استان با توجه به محرومیت آن باید ویژه دیده شود.

وی گفت: 100 تیم فوتبال در استان فعالیت دارند که نشان از عزم راسخ ورزشکاران این خطه است و با وجود این تعداد تیم اما امکانات ما محدود و پاسخگو نیست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: 2 زمین چمن با وضعیت نامناسب و فرسوده موجود است که چمن های آنها فرسوده شده و نیازمند حمایت فدراسیون برای بازسازی چمن ها هستیم.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن 30 زمین چمن مصنوعی با حمایت خیرین و دوستداران ورزش در خراسان جنوبی گفت: درخواست است که فدراسیون ما را در زمینه تامین چمن این زمین ها حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ورزشی خراسان جنوبی بسیار محدود است

امکانات ورزشی خراسان جنوبی بسیار محدود است