مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 00:302023-12-02فرهنگي

اسناد کاخ سعدآباد چه شد؟


موزه اسناد و مدارک تاریخی سعدآباد درحالی تخلیه و اسناد آن جمع آوری و منتقل شده است، که مدیر این مجموعه از انتقال دفتر خود به ساختمان این موزه خبر داده و دلیل آن را «احصاء اموال موزه اسناد» اعلام کرده و گفته است: - موزه اسناد و مدارک تاریخی سعدآباد درحالی تخلیه و اسناد آن جمع آوری و منتقل شده است، که مدیر این مجموعه از انتقال دفتر خود به ساختمان این موزه خبر داده و دلیل آن را احصاء اموال موزه اسناد اعلام کرده و گفته است: ده ها هزار سند تاریخی در اختیار امین اموالی بوده که هیچ کدام را ثبت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موزه اسناد و مدارک پهلوی در سعدآباد، از سال 1391 در ساختمان محل استقرار گارد جاویدان، در ورودی این مجموعه از سمت زعفرانیه، برپا شده بود.

این موزه محل نگهداری و نمایش اسناد و آلبوم های سلطنتی بود، که بنا بر نظرات ثبت شده بازدیدکنندگان، بیشترین اطلاعات درباره خاندان پهلوی و اتفاقات و رویدادهای مربوط به آن دوره تاریخی را در اختیار قرار می داد.

این ساختمان اکنون مدتی است تخلیه شده و اسناد آن به بخش دیگری از مجموعه سعدآباد انتقال یافته، درحالی که دفتر مدیریت مجموعه سعدآباد به این ساختمان منتقل شده است.

سیدعلوی آزاد ـ مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد ـ در یک برنامه تلویزیونی ـ درحالی که ماجرای درختان این مجموعه را ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد کاخ سعدآباد چه شد؟

اسناد کاخ سعدآباد چه شد؟