مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-08پزشكي

مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ، تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی


مدیر شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ گفت: مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ به عنوان تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی انتخاب شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ گفت: مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ به عنوان تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی انتخاب شده است.

عمید شمسایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده است، اظهار کرد: از همان 2.

5 سال گذشته که مرکز این شهرستان به شبکه بهداشت و درمان ارتقاء یافت، پیگیر جذب امکانات و ساخت مکان هایی مناسب برای بخش درمان بودیم.

وی افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای 1200 مترمربع دارای تسهیلات زایمانی طی مدت شش ماه را یکی از مهم ترین این پروژه ها در شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و گفت: تأمین یک دستگاه سونوگرافی توسط یکی از خیرین، تجهیز مرکز تسهیلات زایمانی به فتال مانیتورینگ، شروع ساخت پایگاه بهداشتی برای شهروندان با همت یکی از خیرین، شروع ساخت خانه بهداشت نامق با 25 درصد پیشرفت فیزیکی، اختصاص یک دستگاه رادیولوژی از دانشگاه، جذب 4 پزشک متخصص، تجهیز خانه های بهداشت و.

از جمله مهم ترین اقدامات دیگر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ، تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی

مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ، تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی