مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:302023-11-28بين الملل

ایران: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه منبع اصلی ناامنی در این کشور است


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت خاورمیانه: (سوریه) گفت: بحران انسانی در سوریه همچنان وخیم است و مردم سوریه از چالش های اقتصادی عمیقی رنج می برند.

- سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت سازمان ملل در مورد وضعیت خاورمیانه: (سوریه) گفت: بحران انسانی در سوریه همچنان وخیم است و مردم سوریه از چالش های اقتصادی عمیقی رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سعید ایروانی در این نشست تصریح کرد: با وجود تلاش های سازمان ملل و شرکای بشردوستانه آن برای ارائه کمک های ضروری به نیازمندان، تأثیر مستمر تحریم های یکجانبه غیرقانونی به ویژه تحریم های غیرقانونی توسط ایالات متحده، بار عظیمی را بر دوش مردم سوریه از جمله زنان و کودکان وارد می کند.

وی افزود: یک نگرانی قابل توجه تخصیص ناکافی بودجه فعلی برای پاسخ بشردوستانه سوریه است که بسیار کمتر از نیازهای واقعی است.

این کمبود شدید توانایی سازمان ملل را برای ارائه کمک های لازم به نیازمندان شدید به شدت مختل می کند.

کمک های بشردوستانه و طرح های بازسازی در سوریه نباید به عنوان ابزاری برای اعمال فشار سیاسی بر دولت سوریه مورد استفاده قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه منبع اصلی ناامنی در این کشور است

ایران: حضور غیرقانونی آمریکا در سوریه منبع اصلی ناامنی در این کشور است