مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-02سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و هلدینگ ها در توسعه چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت تجهیز منابع، گفت: نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنیم و باید از ظرفیت بخش خصوصی و ورود هلدینگ ها به استان استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا منتظری صبح امروز در آیین تودیع معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری، گفت: پذیرش مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی باید با اخلاص و رعایت حق الناس رابطه عمیقی داشته باشد چرا که در این حوزه از معصومین نیز سفارش های بسیاری وجود دارد و این بیانگر اهمیت پذیرش مسئولیت است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سازمان مغز متفکر و خلاق تصمیم گیری برای مدیران ارشد نظام به شمار می آید و یکی از ویژگی های مهم و رکن اساسی این سازمان شناخت است و این شناخت باید منجر به اقدام شود.

وی افزود: اتکا بودجه به درآمدهای پایدار یکی از سرمایه های عظیم کشور است همچنین شفافیت و اطلاع رسانی در مصارف بودجه یکی از ضروریات است که باید دنبال شود.

منتظری با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری باید در بستر الکترونیک گنجینه و مخزنی فراهم کند که ایده های افراد در آن ذخیره شود، عنوان کرد: همچنین رعایت عدالت در توزیع منابع استانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و هلدینگ ها در توسعه چهارمحال و بختیاری

لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و هلدینگ ها در توسعه چهارمحال و بختیاری