مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:152023-11-29سياسي

اصلاح 30 نقطه حادثه خیز در همدان


استاندار همدان از اصلاح 30 نقطه حادثه خیز در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: امسال مکلف بودیم 22 نقطه حادثه خیز را رفع کنیم که هشت مورد بیش از تکلیف انجام شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در همایش گرامیداشت روز صنعت بیمه اظهار کرد: با عزم و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در سال جاری 30 نقطه از 52 نقطه حادثه خیز استان اصلاح شده و مابقی نیز در دستور کار سال آینده است.

وی با بیان اینکه امسال مکلف بودیم 22 نقطه حادثه خیز را رفع کنیم که هشت مورد بیشتر از تکلیف انجام شده است گفت: 13 نقطه تاکنون اصلاح و 10 مورد هم در روزهای آینده رفع می شود و تا پایان سال هفت نقطه دیگر اصلاح می شود.

استاندار همدان افزود: دولت مردمی در مصوبات سفر رییس جمهور به همدان 3 هزار و 500 میلیارد تومان برای موضوع راه تخصیص داده که اغلب آن مربوط به تعریض و چهارباند ه کردن مسیرهای پرخطر بود و اقدامات مهمی نظیر چهار بانده کردن راه همدان - علیصدر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز در استان باعث کاهش 35 درصدی فوت ناشی از تصادفات در نوروز 1402 شده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه صنعت بیمه اگر با فرهنگ سازی در لایه های جامعه نفوذ کند، نقش بی بدیلی به عنوان صنعت پیشتار در رشد اقتصادی کشور ایفا می کند گفت: صنعت بیمه بخش لاین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 30 نقطه حادثه خیز در همدان

اصلاح 30 نقطه حادثه خیز در همدان