مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-22اقتصادي

طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان توسط نهادهای تخصصی تأیید شد


عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان از بررسی و تأیید طرح ارزش مالکانه توسط نهادهای تخصصی کشور خبر داد و گفت: ابعاد و جزییات اجرای این طرح بزودی از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیأت امنای صندوق اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی پندار عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به تأکید ویژه وزیر آموزش و پرورش و رییس هیأت امنای صندوق ذخیره بر تسریع در اجرایی شدن این طرح ارزش مالکانه، اظهار کرد: طرح ارزش مالکانه جزو مطالبات و خواسته های اصلی و دیرین فرهنگیان عضو صندوق است و طبق برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، ارزش مالکانه در قالب تخصیص سهام به ذینفعان صندوق عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به روند بررسی طرح ارزش مالکانه نزد نهادهای تخصصی و نظارتی کشور، افزود: به منظور اجرای دقیق و بی نقص این طرح عظیم، وزیر آموزش و پرورش، کلیات طرح را در حاشیه هیأت دولت مطرح کرد و مقرر شده بود نهادهای تخصصی، جزییات اجرای طرح ارزش مالکانه را بررسی و ارزیابی کرده و نظر تخصصی و نهایی خود را اعلام کنند.

پندار ادامه داد: با پیگیری وزیر آموزش و پرورش، نظر نهادهای تخصصی حوزه بازار سرمایه جلب شد و بزودی جزییات طرح ارزش مالکانه و نحوه اجرای آن از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیأت امنا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان توسط نهادهای تخصصی تأیید شد

طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان توسط نهادهای تخصصی تأیید شد