مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-17سياسي

بررسی بودجه 1403 معاونت های تخصصی شهرداری تهران برای تقدیم به شورا


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بررسی بودجه معاونت های تخصصی شهرداری جهت تدوین و تقدیم به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

- مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از بررسی بودجه معاونت های تخصصی شهرداری جهت تدوین و تقدیم به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیر شهرابی گفت: تا به امروز بودجه ریزی سازمان ها، شرکت ها و مناطق 22گانه شهر تهران مورد بررسی قرار گرفته است.

اکنون نیز در مرحله بررسی بودجه های معاونت های تخصصی هستیم، به طوری که در این مرحله باقی مانده تا پایان دی ماه موظف هستیم بررسی بودجه را به اتمام برسانیم و درنهایت به شورای شهر ارائه دهیم.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است تا بر اساس برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بودجه 1403 تدوین و به عنوان لایحه پیشنهادی به شورای شهر تهران ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح من شهردارم 2 توضیح داد: طرح من شهردارم2 طرحی برای پیاده سازی نظام بودجه ریزی مشارکتی است.

در واقع بودجه ریزی مشارکتی فرایندی برای مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری های کلان شهری است.

شهرابی بیان کرد: ما در طرح من شهردارم به دنبال این هستیم که یکی از چهار ابر پروژه شهر تهران را که در برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران به آن اشاره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی بودجه 1403 معاونت های تخصصی شهرداری تهران برای تقدیم به شورا

بررسی بودجه 1403 معاونت های تخصصی شهرداری تهران برای تقدیم به شورا