مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-04سياسي

رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است


استاندار کرمانشاه به فرمانداران توصیه کرد، با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری جهادی، کارها و برنامه ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه به فرمانداران توصیه کرد، با حضور میدانی و رصد مرحله به مرحله و پیگیری جهادی، کارها و برنامه ها را تا پایان مسیر پیگیری کنند.

محمدطیب صحرایی روز یکشنبه 12 آذر در نشست پیگیری مهمترین مشکلات استان و شهرستانها که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و فرمانداران استان برگزار شد، عنوان کرد: خدمت جهادی و عالمانه به مردم و برآورده کردن درخواست های آنها نیازمند کار و تلاش شبانه روزی است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداران نماینده دولت در شهرستانها هستند و باید در همه عرصه ها و ساحت های خدمت، حضوری همه جانبه داشته باشند.

وی افزود: خوشبختانه بازتاب مثبت و امیدبخش زحمات فرمانداران در سفرهای شهرستانی و مراجعات مردمی و اظهار نظرهای اقشار مختلف دیده می شود و این خدمت جهادی باید با شتاب بیشتر تداوم یابد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سنجش عملکرد فرمانداران تاکید کرد و گفت: اولین مرحله سنجش باید از سوی خود فرمانداران و با توجه به اولویت ها و اهداف ترسیم شده انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است

رضایت مردم مهمترین معیار سنجش عملکرد مدیران است