مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-11سياسي

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استانهای کشور است


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت بین شیعه و سنتی، ترک و کرد و فارس باعث شد امروز آذربایجان غربی یکی از امن ترین استانهای کشور است که این امنیت ناشی از دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت بین شیعه و سنتی، ترک و کرد و فارس باعث شد امروز آذربایجان غربی یکی از امن ترین استانهای کشور است که این امنیت ناشی از دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است.

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، 20 آذرماه در یادواره 798 شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی امام علی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت دشمن شناسی تاکید کرد و گفت: همیشه تا زمانی که دین وجود دارد، دشمن نیز وجود دارد و شهدا همواره ما را به حضور دشمن هوشیار می کنند.

وی ادامه داد: دشمن همواره با ترفندهای مختلف درصدد بود بین شیعه، سنتی، ترک و کرد و فارس اختلاف افکنی کند اما در برابر این تفرقه افکنی، اقوام و ادیان مختلف در کنار هم با اتحاد و همدلی در برابر دشمن ایستادند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی و کردستان، یادآور شهادتها، رشادتها، ایثار و شهامت های پیوسته است، افزود: آذربایجان غربی دیار سرافرازی ها و سربلندی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استانهای کشور است

آذربایجان غربی یکی از امن ترین استانهای کشور است