مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-16اجتماعي

آسمان صاف تهران تا دوشنبه/ انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا


بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و از این رو در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده ها، - بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و از این رو در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا تهران مورد انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و با روند تدریجی کاهش باد، استقرار جوی نسبتا پایدار و آرام تا دوشنبه بر روی استان پیش بینی می شود.

از این رو طی این مدت سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده ها و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار است.

با عبور امواج از تراز میانی جو، روز دوشنبه با بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای 8- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان صاف تهران تا دوشنبه/ انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا

آسمان صاف تهران تا دوشنبه/ انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا