مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-03اجتماعي

خودروهای 4 ساله به بالا باید معاینه فنی بگیرند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به وضعیت هوای استان البرز انتظار می رود شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودروهای خود و رفع نواقص فنی آنها اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمداله رحمتی پور روز یکشنبه 12 آذر اظهار کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوای البرز طرح مقابله با خودروهای دودزا در استان اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در شش ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهرها با شدت بیشتری انجام می شود و پلیس راهنمایی و رانندگی هر سال در فصول مختلف سال به علت پایداری وارونگی هوا اقدام به اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده می کند.

رحمتی پور بیان کرد: خودروهایی که عمر تولید آن ها کمتر از چهار سال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهار سال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای 4 ساله به بالا باید معاینه فنی بگیرند

خودروهای 4 ساله به بالا باید معاینه فنی بگیرند