مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-10اقتصادي

توزیع 112 تُن گاز مایع در خراسان شمالی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: با ثبت نام در سامانه سدف 112 تُن گاز مایع یارانه ای در آذرماه به متقاضیان توزیع شد.

- سیدرضا احمدنیا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به توزیع 112 تُن گاز مایع در آذرماه، اظهار کرد: گاز مایع به قیمت یارانه ای در حال توزیع است و همه متقاضیانی که نیازمند دریافت این محصول برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید در سامانه دریافت فرآورده های نفتی ثبت نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی گفت: به منظور شفافیت در توزیع، انواع فرآورده های نفتی با قیمت یارانه ای از سامانه سدف توزیع می شود و متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده های نفتی ثبت نام خود را انجام دهند.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: قیمت گاز مایع یارانه ای در سامانه سدف هر کیلوگرم 230 تومان تعیین شده که با احتساب نرخ خدمات توسط شرکت های موزع گاز مایع به قیمت هر کیلوگرم 2 هزار و 536 تومان (هر کپسول 11 کیلویی 27 هزار و 900 تومان) عرضه می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای آذر ماه 626 درخواست درسامانه سدف ثبت شده که 71 تن گازمایع در مصارف غیرخانوار، 6 تن در مصارف خانوار و35 تن در بخش ماشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 112 تُن گاز مایع در خراسان شمالی

توزیع 112 تُن گاز مایع در خراسان شمالی