مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-11دانش

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسام کافیان عطاری، - متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت یک سامانه صوتی با قابلیت کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی بدون نیاز به دخالت انسان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسام کافیان عطاری، مدیرعامل شرکت هوشمندسازان ویرا آکو گفت: محصول دانش بنیان ما دستگاهی صوتی برای دسته بندی و کنترل کیفی تولیدات صنعتی به تعداد بالا است.

دستگاه ما می تواند این کنترل کیفی را با دقت و سرعت بسیار بالاتر از انسان به صورت کاملا خودکار انجام دهد.

وی با بیان این که هدف شرکت، تبدیل فرآیند های کنترل کیفی برخط صنعتی به مدل هایی با کارایی و دقت اختصاصی است، اظهار داشت: سیستم های کنترل کیفی اتوماسیون صنعتی هوشمند مبتنی بر بینایی ماشین این شرکت به کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری و تضمین کیفیت منجر می شود.

مدیرعامل شرکت هوشمندسازان ویرا آکو درباره جامعه هدف محصولات این شرکت اظهار کرد: بیشتر جامعه هدف ما صنعت خودرو و قطعه سازان این صنعت هستند و در زمینه های دیگر، بیشتر صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی

تولید سامانه صوتی برای کنترل کیفی و دسته بندی تولیدات صنعتی