مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 05:352023-11-28بين الملل

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که دشمن صهیونیستی در برابر دیکته ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در برابر دیکته ها و معادلات مقاومت در غزه و لبنان به زانو درآمد، تأکید کرد که با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ جای امنی برای دشمن باقی نماند.

  شیخ قاووق گفت: از طریق دستآوردهای میدانی، آینده منطقه را ترسیم و اهداف اسراییل را ناکام خواهیم گذاشت .

وی افزود: ما با معادله مقاومت نبرد در داخل رژیم صهیونیستی را تحمیل کردیم، در جنوب (لبنان) با دشمن می جنگیم و لبنان، غزه و انصارالله داخلی اراضی اشغالی را هدف حمله قرار می دهند که امری بی سابقه است .

  بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق تصریح کرد: با همکاری مقاومت در لبنان، غزه، یمن و عراق هیچ مکان امنی برای اسراییلی ها باقی نماند و این بی سابقه بود، سراسر رژیم صهیونیستی در محاصره آتش بود و این دستآورد مقاومت و تأکیدی بر ضرورت پایبندی به راهبرد مقاومت برای حمایت از حال و آینده منطقه است .

  وی با اشاره به جنگ مقاومت علیه دشمن واحد آمریکایی-اسراییلی گفت که کشتی های اسراییلی امروز جرأت عبور از دریای سرخ ندارند چرا که یا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد

شیخ قاووق: دشمن در برابر معادلات مقاومت به زانو درآمد