مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-03بين الملل

عراق وارد عرصه ساخت پهپاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مصطفی عاتی» رییس سازمان صنایع جنگی عراق امروز (12 آذر) در گفتگو با خبرنگاران از قصد این کشور برای ساخت پهپاد و دیگر سلاح های سنگین و سبک خبر داد.

- رییس سازمان صنایع جنگی عراق از ورود این کشور به عرصه تولید پهپاد های شناسایی از سال آینده میلادی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مصطفی عاتی رییس سازمان صنایع جنگی عراق امروز (12 آذر) در گفتگو با خبرنگاران از قصد این کشور برای ساخت پهپاد و دیگر سلاح های سنگین و سبک خبر داد.

به نوشته وبگاه خبری الفرات نیوز، مصطفی عاتی گفت که سازمان تحت امر او قصد دارد به طور جدی کار بومی سازی صنایع نظامی را آغاز کند و در این راستا سال آینده قرار است دو کارخانه ساخت مهمات با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شود.

به گفته این مقام عراقی، به دلیل تقاضای زیاد بخش های مختلف نیرو های نظامی و امنیتی، ساخت پهپاد های شناسایی، ساخت انواع خمپاره و نارنجک، خودرو های زرهی، ابزار های الکترونیکی، ارتباطات، دوربین های حرارتی و احیای توپخانه سنگین در دستور کار سازمان صنایع جنگی عراق در سال آینده است.

مصطفی عاتی در خصوص نوع پهپاد های مدنظر او گفت: این پهپاد ها صرفا کاربرای نظامی ندارند، بلکه قرار است در حوزه نظارت بر خطوط برق، تأسیسات نفتی و همچنین برای سم پاشی مزرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق وارد عرصه ساخت پهپاد می شود

عراق وارد عرصه ساخت پهپاد می شود