مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-22اقتصادي

برنامه ملاقات مردمی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با هدف حل مشکلات سرمایه گذاران، برنامه ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با هدف حل مشکلات سرمایه گذاران، برنامه ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه هر هفته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی، امروز یکم آذر در جریان برنامه ملاقات مردمی در شهرک صنعتی 2 اردبیل اظهار کرد: با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی، برگزاری برنامه ملاقات مردمی در روزهای چهارشنبه هرهفته و همچنین برنامه بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی افزود: این برنامه ها با حضور تمامی معاونین و مدیران این شرکت برگزار می شود که در سال مزین به مهار تورم و رشد تولید، تلاش خواهد شد با اجرای این برنامه ها، موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژه ای به واحدهای صنعتی و مقوله تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ملاقات مردمی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می شود

برنامه ملاقات مردمی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل برگزار می شود