مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:162023-11-22سياسي

آب در «سودجان» مایه حیات نیست


  در شهر سودجان تصفیه خانه اصولی وجود ندارد مرضیه یزدانی، نائب رییس شورای شهر سودجان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: مقرر بود با ساخت مجتمع لاران که یک تصفیه خانه جهت پوشش تمامی منطقه است مشکل آب شرب شهر سودجان برطرف شود اما وزارت نیرو با ساخت این مجتمع به دلیل اینکه نوعی بارگذاری مجدد است مخالفت کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون در شهر سودجان تصفیه خانه وجود ندارد و تنها یک پکیج ساخته شده که در رفع مشکل آب این شهر موثر نیست.

یزدانی با بیان اینکه از تاریخ 24 آبان ماه تا کنون آب شرب سودجان گل آلود شده است، افزود: البته پیش از این موضوع نیز آب آشامیدنی سودجان سالم و بهداشتی نبود و کدورت آن بالا بود برای مثال در فصل تابستان نیز حدود یک ماه آب شهر کاملا گل آلود و غیرقابل مصرف بود که مردم آب مورد نیاز خود را با خرید آب معدنی و یا مثل دهه 50 از چشمه ها تامین می کردند.

وی عنوان کرد: در تاریخ 26 آبان ماه بعد از انتقال مشکل گل آلود شدن آب سودجان به مسؤولان استانی تعدادی بسته های آب معدنی در بین مردم توزیع و پس از آن نیز آب مخزن شهر به وسیله تانکر پُر شد علاوه بر آن روزانه تانکرهای آبرسانی در سطح شهر نیز کار آبرسانی سیار به مردم را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در «سودجان» مایه حیات نیست

آب در «سودجان» مایه حیات نیست