مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-20سياسي

حرکت جدی تری در عرصه علوم جدید داشته باشیم


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس خواستار توجه به علوم مختلفی نظیر حوزه هوش مصنوعی شد و تصریح کرد: باید در عرصه ارتقای علوم جدید در کشورمان محکم تر و قوی تر حرکت کنیم.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس خواستار توجه به علوم مختلفی نظیر حوزه هوش مصنوعی شد و تصریح کرد: باید در عرصه ارتقای علوم جدید در کشورمان محکم تر و قوی تر حرکت کنیم.

قاسم علیپور عصر امروز، 29 آذرماه در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان فارس گفت: کارهای علمی زیادی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است که از جمله اقدامات مهم علمی که در علمیات های دوران دفاع مقدس انجام می شد.

وی همچنین اقدامات پژوهشگران کشورمان را در ایام کرونا یادآور شد و گفت: داشته جمهوری اسلامی و این انقلاب، نخبگان آن هستند.

اگر امروز در حوزه موشکی، علوم هسته ای، نانو و.

حرف برای گفتن داریم نتیجه اعتمادی است که به جوانان شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در عین حال گفت: هنوز با افق ها و چشم اندازهایی که برای عرصه علمی و فناوری کشور ترسیم شده است، فاصله داریم و به نظر می رسد باید تکانی بخوریم و عقب ماندگی ها را رفع کنیم.

علیپور بیان کرد: اتفاق دیگری که باید بدان توجه شود، جایگاه استان فارس در موضوعات علمی و پژوهشی است که حتی در برخی از موضوعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جدی تری در عرصه علوم جدید داشته باشیم

حرکت جدی تری در عرصه علوم جدید داشته باشیم