مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-04بين الملل

استاندارد های دوگانه غرب در غزه و اوکراین


یک تحلیلگر آمریکایی گفت غربی ها سیاست های ضد و نقیضی را در حمایت از جنایات در غزه در مقایسه با حوادثی که در اوکراین می افتد در پیش گرفته اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس جمهور فرانسه اعلام کرده که کشورش در مورد از سر گیری درگیری های نظامی به شدت نگران است.

به همین دلیل سعی دارد تا به کمک کشور هایی مانند قطر روند مذاکرات برای آتش بس را از سر بگیرد.

این در حالیست که فرانسه از جمله کشور هایی بوده که از ابتدای جنگ غزه از طرفداران اصلی رژیم صهیونیستی بوده و حمایت های همه جانبه خود را به این رژیم سرازیر کرده است.

 به منظور بررسی بیشتر این موضوع با مایکل اسپرینگمن، محقق و پژوهشگر آمریکایی مصاحبه ای ترتیب دادیم که در ذیل مشروح آن از نظر می گذرد.

 واکنش کشور های غربی به ادامه جنگ در غزه چیست؟ مایکل اسپرینگمن: رهبران سراسر جهان غرب نیرو های رژیم را به دلیل فداکاری آن ها برای دفاع از شهروندان اسراییلی تحسین می کنند، در حالی که پاسخی ضعیف به رنج عمیقی که مردم فلسطین تجربه کرده اند، بیان می کنند.

با توجه به اینکه جهان اکنون بین دو جنگ، یکی در غزه و دیگری در اوکراین گرفتار شده است، مردم شروع به تعجب کرده اند که آیا حمایت رهبران غربی از حقوق بشر ربطی به پیشینه نژادی قربانیان یا منافع مالی غرب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد های دوگانه غرب در غزه و اوکراین

استاندارد های دوگانه غرب در غزه و اوکراین