مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-04سياسي

اقدامات حوزه شهری در مناسب سازی معابر برای تردد معلولان کافی نیست


نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری گفت: درست است اقداماتی از جمله مناسب سازی پیاده روها و برخی اماکن، فضاها و مبلمان شهری انجام شده، اما کافی نیست و به طور حتم باید در ارتباط با تردد معلولان و فراهم کردن ناوگان حمل ونقل ویژه معلولان گام های بیشتری برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز با حضور اعضای شورای این شهر و نمایندگانی از شهرداری برگزار شد.

در این جلسه از شورا مسائلی ازجمله احداث فاز 2 انبار توشه ترمینال دولت، استمهال غرفه داران ترمینال دولت و تجلیل از مدال آوران مسابقات آسیایی مورد بررسی قرار گرفت.

سید حسین یوسفی نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری به روز جهانی معلولان اشاره کرد و گفت: معلولان نیز مانند دیگر افراد جامعه باید از امکانات رفاهی و اجتماعی برخوردار شوند.

وی با تاکید بر ضرورت مناسب سازی معابر برای معلولان، افزود: درک شرایط معلولان و مناسب سازی محیط و نیز درک توانمندی های این قشر از جامعه و فراهم آوردن شرایط برای فعالیت های اجتماعی آنان تکلیف است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ساری بیان کرد: انتظار می رود عموم مردم آگاهی خود را نسبت به نیازهای افراد دارای معلولیت افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حوزه شهری در مناسب سازی معابر برای تردد معلولان کافی نیست

اقدامات حوزه شهری در مناسب سازی معابر برای تردد معلولان کافی نیست