مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-04سياسي

جزییات جلسه غیرعلنی قوای مقننه و قضاییه


عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: قالیباف از محسنی اژه ای خواست تا در جلسه روز چهارشنبه این هفته مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس را که مربوط به اعتبار اسناد رسمی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه گفت: این نشست امروز و به میزبانی مجلس برگزار شد که در ابتدای جلسه چهار نفر از نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و پس از آن روسای قوای قضاییه و مقننه به ترتیب مطالب خود را مطرح کردند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام محسنی اژه ای عنوان کرد که مدت زمان سند تحول قوه قضاییه به پایان رسیده و این سند نیازمند بروزرسانی است.

وی افزود: رییس دستگاه قضا همچنین بر حضور پرشور و دشمن شکن در انتخابات تأکید کرد و گفت که باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین رییس مجلس به بیان نکاتی در حوزه های مختلف پرداخت و بر لزوم برخورد قوه قضاییه با رهبران و هدایت کنندگان پروژهای فساد تأکید کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: رییس مجلس همچنین در این جلسه با اشاره به جلسه چهارشنبه هفته جاری مجمع تشخیص مصلحت نظام از محسنی اژه ای خواست تا مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جلسه مصوبه مربوط به اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیرعلنی قوای مقننه و قضاییه

جزییات جلسه غیرعلنی قوای مقننه و قضاییه