مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-19سياسي

برگزاری 7 مانور نظامی مشترک توسط سازمان پیمان امنیت جمعی در سال 2024


دبیرکل سازمان پیمان امنیت جمعی گفت: این سازمان 7 مانور نظامی مشترک را برای سال 2024 برنامه ریزی کرده که در روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک ، نشست های مشترک شورای عمومی شانزدهمین مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی در مسکو برگزار شد.

این نشست به ریاست ویاچسلاو ولودین رییس مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی و رییس دومای دولتی  روسیه برگزار شد.

ولودین گفت: در طول مدت فعالیت این سازمان، 12 قانون و موافقتنامه نمونه و همچنین 70 توصیه در زمینه مقابله با تروریسم و افراط گرایی، تامین امنیت اطلاعات، پاسخگویی به شرایط اضطراری، همکاری های نظامی-فنی و ارائه کمک های بشردوستانه به تصویب رسید.

وی همچنین اولویت های کاری مجمع را شامل دفاع مشترک در برابر حملات سایبری غرب، تامین امنیت بیولوژیکی، مبارزه با قاچاق مواد مخدر، حفاظت از حافظه تاریخی و همچنین تقویت همکاری مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی با سایر سازمان های بین پارلمانی عنوان کرد.

نورلان بیک شاکی اف رییس پارلمان قرقیزستان تاکید کرد: معتقدم نشست امروز تمایل متقابل ما برای تقویت همکاری ها را تأیید می کند و مطمئناً برای تبادل نظر در مورد مسائل جاری تعامل بین پارلمانی مفید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7 مانور نظامی مشترک توسط سازمان پیمان امنیت جمعی در سال 2024

برگزاری 7 مانور نظامی مشترک توسط سازمان پیمان امنیت جمعی در سال 2024