مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-19سياسي

آغاز به کار نمایشگاه «یار مهربان» در یزد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب بر ترویج فرهنگ کتابخوانی میان جامعه کار و تلاش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاحتی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: همانگونه که بدن انسان جهت سلامت جسمی به خوردن و آشامیدن نیازمند است، روح و ذهن انسان نیز به تغذیه مناسب نیاز دارد که بهترین خوراک برای آن مطالعه کتاب است.

وی با اشاره به جمعیت بالای کارگران شریف و خانواده هایشان، افزود: کارگران شریف استان بخش بزرگی از جمعیت استان را به خود اختصاص داده اند و این موضوع توجه بیشتر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی به این عزیزان را می طلبد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر ترویج فرهنگ کتابخوانی میان جامعه کار و تلاش استان تاکید کرد و گفت: کتابخوانی علاوه بر اینکه یک سرگرمی مناسب به شمار می رود، باعث افزایش آگاهی در زمینه های مختلف نیز می شود؛ کارگران شریف نیز باید از زمان آزاد خود برای مطالعه کتاب با موضوعات مختلف استفاده کنند.

فلاحتی تصریح کرد: این نمایشگاه با کتاب های گوناگون در موضوعات مختلف از جمله روانشناسی، کودک و نوجوان، تاریخ، فلسفه، هنر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه «یار مهربان» در یزد

آغاز به کار نمایشگاه «یار مهربان» در یزد