مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-22دانش

فروسیلیس ایران برای کار علمی و تحقیقاتی به علوم پزشکی نامه زد


مدیرعامل شرکت فروسیلیس ایران برای انجام کار علمی و پژوهشی در زمینه آلایندگی این واحد تولیدی با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مکاتبه و تمام هزینه های این پروژه را تقبل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نهم آبان ماه امسال، گزارشی با عنوان سال ها نگرانی مردم درباره فروسیلیس ایران و سکوت مسؤولان سمنان کِی پایان می یابد؟ روی خروجی خبرگزاری فارس استان سمنان قرار گرفت.

در این گزارش آمده بود که کارخانه فروسیلیس ایران از بدو تأسیس تاکنون با دغدغه های عمومی و نگرانی های مردمی در خصوص آلایندگی و از همه مهم تر سرطان زایی فعالیت های این واحد مواجه بوده و باید دید دستگاه های عالی و مسؤول ازجمله استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان چه هنگام در این باره اظهارنظر رسمی و غیرمبهم بر مبنای داده های علمی و تحقیقاتی خواهند داشت؟ خبرنگار خبرگزاری فارس در نشستی که خراسانیان، مدیر شرکت فروسیلیس ایران با خبرنگاران داشت، به وی یک پیشنهاد مشخص ارائه داد که مورد استقبال و موافقت قرار گرفت.

در حاشیه این نشست، پیشنهاد شد که شرکت فروسیلیس ایران درباره آلایندگی و سرطان زایی شرکت فروسیلیس ایران درخواست اجرای یک پروژه علمی- تحقیقاتی به مراکز پژوهشی و دانشگاه های معتبر ارائه دهد و مدیران این شرکت تأکید کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروسیلیس ایران برای کار علمی و تحقیقاتی به علوم پزشکی نامه زد

فروسیلیس ایران برای کار علمی و تحقیقاتی به علوم پزشکی نامه زد