مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-18ورزشي

مازندران 14 هزار کشتی گیر رسمی دارد


رییس هیات کشتی مازندران با اشاره به اینکه مازندران 14 هزار کشتی گیر سازمان یافته دارد، گفت: آمادگی برای میزبانی از مسابقات بین المللی در استان وجود دارد.

-  امید شایگان رییس هیات کشتی استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس مورد برنامه های این هیات و نتایج جلسه برگزار شده صبح امروز با رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: در این جلسه برنامه های استان به فدراسیون ارائه شد و فدراسیون نیز تا به حال حمایت لازم و همکاری های ویژه ای را با کشتی مازندران داشته است.

وی در مورد رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی ساری گفت: تقاضای میزبانی را به فدراسیون داشتیم و فدراسیون نیز بلافاصله پذیرفت، فرصت کمی داشتیم اما خوشحالیم که میزبانی این رقابت ها را تقبل کردیم چرا که نزدیک به 18 سال بود که مسابقه ای به این بزرگی در سالن سید رسول ساری برگزار نشده بود و حضور تماشاگران و علاقمندان به کشتی که در هر سه روز مسابقات همراه ما بودند، بسیار مایه دلگرمی و خوشحالی ما شد.

وی در مورد بلیت فروشی این رقابت ها گفت: قطعا مازندران مهد کشتی است و انتظار اینکه سیل تماشاگران به سالن سید رسول حسینی بیاید می رفت به همین دلیل کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت که این مسابقات بلیت فروشی شود، کما اینکه حدود 3 هزار نفر ظرفیت سالن کاملا پر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران 14 هزار کشتی گیر رسمی دارد

مازندران 14 هزار کشتی گیر رسمی دارد