مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:402023-12-16بين الملل

توسعه روابط تجاری و اقتصادی گیلان با داغستان، منشا تحولات است


استاندار گیلان در دیدار با نخست وزیر جمهوری داغستان روسیه، توسعه روابط تجاری و اقتصادی استان گیلان با داغستان را منشا تحولات مطلوب برشمرد و گفت: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان در دیدار با نخست وزیر جمهوری داغستان روسیه، توسعه روابط تجاری و اقتصادی استان گیلان با داغستان را منشا تحولات مطلوب برشمرد و گفت: با افتتاح خط ریلی رشت به کاسپین روابط تجاری و اقتصادی گیلان با جمهوری داغستان و سایر استان های روسیه رونق می گیرد.

اسدالله عباسی روز گذشته 25 آذرماه و در ادامه سفر خود به روسیه و دیدار با نخست وزیر جمهوری داغستان این کشور اظهار کرد: گیلان و داغستان مشترکات فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارند که می تواند به توسعه روابط کمک کند.

وی با اشاره به اینکه پیشینه تاریخی و فرهنگی ایران اسلامی و گیلان و داغستان روسیه بسیار غنی است، افزود: در حوزه روابط اقتصادی و تجاری شرایط خوبی بین گیلان و داغستان فراهم شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه روابط ایران و روسیه یک راهبرد مهم و اثرگذار است، گفت: ارتباط روسای جمهور ایران و روسیه و توسعه تعاملات بین دو کشور در دولت سیزدهم با بهره مندی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و گسترش مناسبات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری در کلان، به صورت ویژه در رده های میانی نیز دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری و اقتصادی گیلان با داغستان، منشا تحولات است

توسعه روابط تجاری و اقتصادی گیلان با داغستان، منشا تحولات است