مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-10سياسي

توسعه شیلاتی گام مهمی در اقتصاد دریامحور است


استاندار هرمزگان در جلسه با سرمایه گذاران حوزه شیلات و کشاورزی قشم، دغدغه آنها را بررسی و بر حمایت از سرمایه گذاران در این بخش تاکید کرد و گفت: - به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، شب گذشته در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه گذاران حوزه کشاورزی و شیلات جزیره قشم که با حضور احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  برگزار شد، با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در زمینه توسعه فعالیت های شیلات و کشاورزی اظهار داشت: در دو سال اخیر اقدامات جامعی در حوزه گسترش فعالیت های شیلاتی در حوزه پرورش میگو و ماهی انجام شده است.

    وی افزود: بر همین مبنا دولت سیزدهم سیاست خود را بر حمایت از سرمایه گذاران در حوزه توسعه مزارع پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس منطبق کرده و به دنبال افزایش تولید و اشتغال در این زمینه است.

   استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر این در حوزه تکثیر آبزیان و حفظ ذخایر نیز اقدامات خوبی انجام شده است که می تواند سبب شود در حوزه اقتصاد دریا محور اثرات مثبتی در پی داشته باشد.

   دوستی، با اشاره به مشکلات سرمایه گذاران حوزه کشاورزی و شیلات جزیره قشم تصریح کرد: از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت خواهد شد و اختلافات موجود با منطقه آزاد نیز تلاش می شود از طریق مکاتبه با مقامات عالی رت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شیلاتی گام مهمی در اقتصاد دریامحور است

توسعه شیلاتی گام مهمی در اقتصاد دریامحور است