مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:172023-12-20اقتصادي

2 میلیون و 645 هزار کدپستی در کرمانشاه به روزرسانی شد


2 میلیون و 645 هزار کدپستی برای اجرای طرح «جی نف»، بهنگام سازی و به روزرسانی شده و برای 17 شهر استان نیز ژئو کد(کد جغرافیایی) اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین نامداری مدیرکل پست استان کرمانشاه امروز در در جمع خبرنگاران در تشریح مهمترین رویکردهای استان در بحث خدمات رسانی به هنگام به مردم، اظهار کرد: شرکت پست رسالت خدمات رسانی و ارائه خدمات ارزان قیمت به روستاییان را دارد.

وی با اشاره به پروژه پایگاه نظام ملی آدرس گذاری مکان محور کشور یا جی نف ، گفت: این پروژه اقتصاد مقاومتی است که از سال 95 کلید خورده اما به دلایلی تا بدین لحظه مقفول مانده که در حال حاضر به طور جد در دستور کار داریم تا سال 1404 به سرانجام برسانیم.

 مدیرکل پست استان کرمانشاه در تشریح مزایای این پروژه، تصریح کرد: در اداره پست مقوله ای به نام کدپستی مطرح است که در قالب این پروژه کدپستی ها روی نقشه های مطرح و اطلاعات شفافی را از امکان و املاک در اختیار پست قرار می دهد.

وی به مزایایی این پروژه در بحث شفاف سازی به خصوص در حوزه قاچاق کالا اشاره و بیان کرد: دسترسی سهل و آسان به اماکن و انبارهای بخش خصوص و دولتی و کمک به سرشماری خانوارها از دیگر مزایای آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون و 645 هزار کدپستی در کرمانشاه به روزرسانی شد

2 میلیون و 645 هزار کدپستی در کرمانشاه به روزرسانی شد