مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-18سياسي

مشارکت بیش از 8میلیاردی خیرین سلامت در شهرستان دیر


مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر از مشارکت هشت میلیارد ریالی خیرین سلامت در شهرستان دیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر عصر امروز در نشست انتخابات دور جدید مجمع خیرین سلامت شهرستان دیر، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در راستای رفع کمبودها در دو حوزه فضای فیزیکی و تأمین تجهیزات فعال بوده و کمک های در این بخش ها به حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر داشته است.

وی با تقدیر از خیرین سلامت شهرستان دیر، گفت: خیرین سلامت این شهرستان طی دوره قبل مجمع هشت میلیارد و 730 میلیون ریال کمک های نقدی داشته اند که این مبلغ غیر از تجهیزات و زمین های اهدایی به حوزه بهداشت و درمان است.

محبی افزود: این میزان از استقبال خیرین نشانه عمق باورهای دینی و اجتماعی مردم و خیرین به مقوله سلامت جامعه و ظرفیت بسیار بالای مجمع در سطح شهرستان است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان بوشهر با تأکید بر اهمیت رأی و نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی، بیان داشت: مشارکت مجمع خیرین در پروژه ها منوط به رأی و نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی بوده و اجرای آن باید توجیه منطقه ای و درمانی داشته باشد.

وی با اشاره به الزامات مجمع خیرین سلامت، اضافه کرد: شناسایی نیازهای اولویت دار و ضروری بهداشتی و درمانی، سازمان دهی خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 8میلیاردی خیرین سلامت در شهرستان دیر

مشارکت بیش از 8میلیاردی خیرین سلامت در شهرستان دیر