مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:052023-11-26اجتماعي

هوای نظرآباد 130 روز از سال ناسالم بود


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظر آباد گفت: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوا در فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا در شهرستان نظر آباد، نظارت بر مراکز معاینه فنی تشدید شد .

- ایسنا/البرز رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظر آباد گفت: با توجه به افزایش میزان آلودگی هوا در فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا در شهرستان نظر آباد، نظارت بر مراکز معاینه فنی تشدید شد .

محمد محمودی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 65 درصد میزان آلودگی هوای نظرآباد ناشی از منابع متحرک یعنی خودروها است به همین دلیل اهمیت انجام معاینه فنی این منابع آلاینده دو چندان می شود.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان نظرآباد دو مرکز معاینه فنی سبک و یک مرکز معاینه فنی سنگین فعالیت دارد، گفت: به طور متوسط از ابتدای سال تا کنون دو هزار خودروی سبک و هزار و 500 خودروی سنگین از مراکز این شهرستان معاینه فنی دریافت کردند.

این مسئول توضیح داد: با توجه به بررسی های به عمل آمده حدود 20 درصد خودروها دارای نقص فنی گازهای خروجی و ذرات معلق از دودکش بودند و در تست معاینه فنی مردود و سپس با انجام تعمیرات نقص احتراق اصلاح شدند.

محمودی گفت: با توجه به بررسی های انجام شده در سال گذشته حدود 130 روز وضعیت کیفیت هوای شهرستان نظرآباد در شرایط ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس و بسیار ناسالم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای نظرآباد 130 روز از سال ناسالم بود

هوای نظرآباد 130 روز از سال ناسالم بود