مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:252023-11-28بين الملل

رییس جمعیت هلال احمر ایران: به هر نحو ممکن به مردم غزه کمک می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، اقدامات این جمعیت در حمایت از مردم مظلوم غزه را تشریح کرد و افزود: - رییس جمعیت هلال احمر ایران: به هر نحو ممکن به مردم غزه کمک می کنیم رییس جمعیت هلال احمر گفت: با کمیته بین المللی صلیب سرخ، جمعیت های ملی مصر، روسیه، عراق و اردن گفت وگو و مکاتبه کرده ایم تا بتوانیم به هر نحو ممکن به مردم غزه کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، اقدامات این جمعیت در حمایت از مردم مظلوم غزه را تشریح کرد و افزود: از روز اول شروع درگیری در غزه، پیگیری های ملی و بین المللی را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: هلال احمر در حمایت از مردم غزه تجمعاتی داشت که یکی از این تجمعات در میدان فلسطین و در محکومیت حمله به مردم بی گناه و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان بود.

این تجمعات در پنج روز توسط جمعیت های هلال احمر استان ها نیز برگزار شد.

از رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی اعلام جرم شودرییس جمعیت هلال احمر گفت: جلسه ویدئو کنفرانس با 86 جمعیت ملی نیز برگزار و نقض قوانین بشردوستانه در این جلسه تشریح شد و در نهایت مقرر شد از رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر ایران: به هر نحو ممکن به مردم غزه کمک می کنیم

رییس جمعیت هلال احمر ایران: به هر نحو ممکن به مردم غزه کمک می کنیم